Janny Brienen
OPDRACHT
Website en huisstijl ontwikkelen voor haptonoom Janny Brienen.
Haptonomie vormt de rode draad door het werk van Janny Brienen. Door middel van haptonomie wil zij een brug slaan tussen het lichamelijke en geestelijke welzijn. In de therapie en de trainingen gaat haar aandacht bijzonder uit naar het gevoelsleven van mensen. De gevoelens uit de onderstroom naar boven halen is het doel in haar werkzaamheden.
Janny had hiervoor al een website, zelfs 2, waarvan er één meer gericht was op mannen, maar dit werkte toch niet zoals ze wilde. Ze vroeg mij een modernere website te ontwerpen en bouwen, die een duidelijk overzicht gaf van alles wat ze te bieden heeft.
Ook haar logo had een redesign nodig en ze wilde nieuwe visitekaartjes en briefpapier. De flyer die ik daarna ontworpen heb is voor de workshop ‘Vitaal de lente in’ die Janny Brienen en Natascha Sars organiseren in het kader van het 25-jarig bestaan van Haarmode Caroline.
Link naar website: www.jannybrienen.nl/
KLANT
Haptonoom Janny Brienen
UITVOERING
Webdesign / grafisch ontwerp / visitekaartje / briefpapier / logo redesign / flyer